Min tur att...

...åka tåg idag. Följde med mamma till Gävle och det var både trevligt och lärorikt. Nu vet jag hur det går till och exakt vad hon får gå igenom på dagarna. Efteråt sprang vi in på Indiska en sväng där dom hade utförsäljning. Jag hittade inget att köpa men mamma köpte en duk för 15 kr! Sen åt vi lunch buffé innan tåget gick tillbaka. Stefan var pappaledig så han var hemma med A. Det var skönt att få åka och göra något helt ensam. Ammar typ en gång om dagen, när det känns att bröstet är fullt. Det tar liksom ett dygn för det, så hon får när det finns.
Jag skall gå på 30+ med syrran och några till i slutet av februari och det längtar jag till nu. Och på lördag har jag lovat G att gå på stan, hon vill få ha mamma för sig själv ibland oxå. Det blir trevligt det med. Kanske att Lisette sover över sen hos oss, hoppas det! Då blir det taco´s ;-) Nu ska jag nog hoppa isäng om lill gumman somnat. 

Kommentarer
Postat av: Lisette

tyckte du det va lika kul som W att åka tåg??!? ;D
jo hade faktist tänkt mej att sova hos er i helgen om
jag får å det värkar ju som det ;)!!
Puss

2008-02-05 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0