Lördag 2/2

 Idag har jag bestämt att sluta amma eftersom jag har så lite. i morse var det bara 20 i båda tillsammans. Hon äter minst 125 och inte som jag skrev tidigare har jag kommit på :-) Har väl blivit gammal och torr image16 eftersom det sinar.....
Igår tog jag mig ett glas vin till maten och det var riktigt gott! Men kände mig rusig på bara det glaset, men så är det minst ett år sedan sist. Så nu vill jag gå ut och äta en bit mat med min Älskade man snart, bara någon vill sitta barnvakt en stund! Tror inte det blir så svårt få tag i barnvakt om jag känner alla våra nära och kära rätt.  image17

Kommentarer
Postat av: Lisette

Jag vill sitta barn vakt!! =D
pussar

2008-02-02 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0