JYSK!!

Så här ligger det alltså till, jag var ute för att köpa en morgonrock i present till S. Var överallt och letade så kom jag på att jag åker på jysk. Sagt och gjort så gjorde jag det. Där hade dom till rätt bra pris men storlekarna var lite knepiga. Fanns 2 olika den ena hette S/M och den andra L/XL. Hm.... bredvid hängde det morgonrockar som man fick titta på, men bara den minsta strl av alla! Jaha men jag tänkte att det går ju att lämna tillbaka om den inte skulle passa. Frågade killen i kassan och ja jag fick lämna tillbaka om förpackningen var obruten!!!!! Hur f-n ska man kunna prova då!??? Men det var så med öppet köp!? jaha bara på jysk då eller!? Jag sa det var märkligt att dom hängt upp endast i en strl men se det brydde han sig inte om så jag lämnade butiken såååå irriterad!! Men gott folk, på Dressman inne i stan där fanns det också morgonrockar och där fick man lämna tillbaka om varan inte passade! Fast förpackningen är bruten! Men den passade och Dressman lär få se mig som kund fler gånger, för där vet dom vad service är!!!! Så jysk tänker jag aldrig mer ens sticka in näsan i igen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har inte heller de bästa erfarenheterna av Jysk...

2008-02-21 @ 20:52:29
URL: http://jennysundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0