JIPPI!!

Så var det dags, jag ställer mig på vågen, blundar, tittar och vad får jag se!?? jo den pekar neråt, hela 1.9 kg!!! Vilket innebär summa sumaron 6,8kg! Så nu är dagen räddad*L* Skulle varit på en promenad nu i det fina vädret men tror det får bli lite senare idag. För när A ska sova skulle jag behöva vila en stund. Varit vaken inatt, W vaknade och sen kunde jag inte somna om. A bökade men var inte vaken,  bara tappat nappen så var upp några ggr och gav henne den, sen sov hon till 06.15, åt en flaska välling och somnade om tills jag måste väcka henne 08.30. Vi skulle ju till dagis kl nio.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Grattis till viktminskningen. Jag tänkte höra med mamma om jag får låna hennes bil medan hon är på jobbet imorrn så kanske jag kan komma och hälsa på en sväng? Puss å kram!

2008-02-13 @ 16:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0