Födelsedag!

Idag har min Älskling födelsedag image19 blev vare sig frukost på säng eller paket i morse, men NU har jag äntligen hittat presenter så när han kommer hem blir det paketöppning! Släkten kommer och firar på lördag, så då blir det smörgåstårta igen*L* mycket nu!
Imorgon skall jag till jobbet och hälsa på, hoppas det är lika härligt väder då som nu för då promenerar jag dit och hem. Måste ansöka om mer ledigt, för tänkte ju inte börja jobba än på länge! Hoppas bara jag får komma tillbaka på min rad sen, finns ju inga garantier nu som det verkar! Känns ju jätte tryggt vill jag mena. Måste höra med facket om hur reglerna är!
Sen ska jag aldrig mer sätta min fot på Jysk! Varför!? det återkommer jag om lite senare.image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0