JULFEST!

Igår träffade jag några av mina arbetskamrater för att diskutera fredagens julfest. Vi ska ju ha lite underhållning där och vi hade inte träffats för att gå igenom vad och hur!? Men vi kom på ett litet nummer så idag var jag och Angelica upp på jobbet så vi kunde träna lite igen. Det blir nog bra det där, ja roligt men bra eftersom vi bjuder på oss själva. Får försöka få någon som tar kort som jag kan lägga ut sen. Det ska i alla fall bli roligt att komma iväg! Jag blev ju då oxå förkyld som alla andra är just nu. Men det blir ju bättre och bättre så det ger väl sig helt till slut. Gabriella ska sova över hos Lisette på lördagen, dom ska nog även ut på stan då och shoppa lite. Sen tror jag dom ska hyra film och mysa. Vi ska ju ut då med. Konstigt att man först aldrig gör något och sen blir allt på en gång. Då är det julshow på stadt. Inte fått våra biljetter men hade visst blivit något fel så vi får komma in och betala på plats. Hoppas då att det inte strular sig då!! Nu ska jag krypa till kojs. God Natt på Er alla!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag längtar till på lördag, men vet inte vad jag ska ha för kläder. Tänkte ialla fall ha kläder...

Kram och krama barnen!

2008-12-04 @ 13:46:54
Postat av: Ingrid

Hej

2008-12-07 @ 17:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0