Uppdatering!

Ja det var längesedan jag skrev nu, men varför skriva när jag ändå inte vet vad!? Ja har inte så mkt nu heller men känner en enorm press att uppdatera  skratt.  Vi har mest badat och solat och badat igen i detta underbara väder som varit. Men på måndag sticker vi på några dagars semester till Gäteborg! Ska bli väldigt skönt och trevligt. Lill gumman får stanna hemma med farmor och farfar, men det ska nog bara gå bra. Hon har varit lite krasslig men är bättre nu som tur är. Annars har vi haft fest för kusin vitamin som fyllde 40! Tack än en gång för den festen, det var trevligt.Kanske kommer lite bilder senare....  Nästa fest blir för faster, vi är dit bjuden i slutet av augusti och det ska bli trevligt det med. Sen fick jag jordgubbsplantor av syrran förra året på min födelsedag och i år har det verkligen gett utdelning. Mums.... massor av gubbar dagligen. Tror inte det hänt något annat så slutar nu för vi ska snart grilla......... Föresten så gjorde jag ju en röntgen på hjärnan och för er som vill veta var allt helt normalt!! Vilket visar oxå att jag har en hjärna! Inte alla förunnat har jag förstått
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0