Uppdatering.....

Ja inte mycket har hänt sen sist, men det största just nu är att Angelica lärt sig hasa sig fram på rumpan! Kryper det gör hon inte men kul att hon tar sig fram ändå. I övrigt har jag min systerdotter här som skall sova över. kul! för det var så längesedan nu. Annars längtar jag bara tills lördag då vi ska på fest. Faster fyller år och skall ha fest och det skall bli hur trevligt som helst tycker jag. Angelica och William får sova hos farmor sin så tar vi Gabriella med oss. Återkommer nog med lite bilder efteråt, för kameran den ska med...... Nu ska jag se till att få barnen i säng(dom minsta då!)
Lördag 16/8 ca 19 grader i vattnet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0