Vart tog solen vägen?

Men hallå vad är det för väder vi har!?? blir ju riktigt deprimerad av all snö! Vill ha vår NU! Så här mkt snö har vi ju inte haft på hela vintern så varför måste den komma nu? Det bästa är väl att den inte ligger kvar allt för länge. Jag vill ha sol så isen på lillfjärden försvinner lagomt till den 14/4. Är nämligen med i HT´s tävling om det. Så hade för avsikt att vinna så klart. Annars har jag bara dopet i tankarna, men snart är det söndag så kan jag släppa det och koncentrera mig på nästa sak. Gabriella 10 år! Måste ha presenter.... men det brukar lösa sig!
Köpte en barnmatsburk idag, A åt mer än halva och efterrätt på det! Jätte kul när det går framåt. Jag lagar ju annars maten till henne men ibland är det ju bekvämt. Första gången hon åt så mkt mat. Roligt!!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Jag vet var den är!:)

2008-04-14 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0