Söndag 6/4

Går riktigt bra att få i W sin medicin som tur är. Just nu sitter han och målar med vattenfärger, han älskar att måla. Han har även idag för första gången skrivit sitt eget namn! Inte illa tycker jag, han är ju bara 3 år. Kollade hur gammal G var när hon skrev sitt namn och hon var 4,5 men istället har ju hon pratat sen hon var 10 månader så det jämnar ut sig....*L* Haft så ont i skallen i ngr dagar nu och vaknade i morse och hade så ont i nacken och ner över skulderbladen, kändes som om jag inte kunde hålla huvudet uppe, men med värktabletter i kroppen så känns det åtminstone lite bättre. Hoppas det går över fort. Till helgen då är det dop så blir att dona med det till veckan. Var i väg igår och hittade ett par nya byxor och en skjorta till W. Hittade inget till G så mamma ska sy en kjol så får vi se hur den blir om hon vill använda den. Hittade som vanligt inget till mig heller, men kanske hinner jag ner på stan något mera, annars får jag väl duga ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0