Kalas.....igen!

Ja då var det dags för G att ha kalas för sina vänner. Eftersom hon fyller tio så blir det lite extra i år, vi har lånat lokalen där hennes pappa bor. Så har nyss varit dit och dukat lite och lämnat grejer till i morgon. Vi ska bjuda på taco´s och sen blir det marängsvisch. Ja så kommer kusin L och är lekledare, TACK för det gumman. Guld värt det. Så hoppas nu det blir en bra dag. Idag har A inte sovit mkt, men dom brukar ju reglera sånt där själv, men sist hon höll på så här då var det tänder på gång så undrar om det nu är det igen!?? jaja det visar sig i så fall. Nu ska jag gå ner och vara trevlig med min man som jag knappt sett sen igår morse.... Han fick en resa till Stockholm från jobbet för att se fotboll, så han kom hem 02.30 inatt! Sen har han jobbat och sen försvann ju jag iväg så nu ska vi umgås :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0