Besök hos doktorn X 2!

Besöket hos doktorn igår resulterade i pencillin för G, hon var lite röd i örat så dom tog halsprov som visade positivt för streptococker! Då ville han jag oxå skulle ta eftersom även jag haft ont i örat men mitt var då negativt. Så fick en tid idag för W som inte varit sjuk men varit så tät i näsan hur länge som helst. Hans ena öra var även det lite rött, så tog ett halsprov på honom som oxå var positivt! Så hoppas nu han får i sig sin medicin utan krångel! Ska ta om en stund.
Kul Kristina att du ska gå! Ser fram emot det, vi kunde väl hålla lite kontakt när det närmar sig, ja om du tänkt gå på 49:an innan och så! Det tycker jag vore trevligt.
Var upp på jobbet idag med, det var trevligt att träffas en stund. Kollade nya schemat och det såg väl rätt okej ut. Lämnade även in mina steg för mars då, så nu hoppas vi på vinst då skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0